Mikor forduljon hozzánk?


Ha fogyasztóként kifogása van a vásárolt áruval/szolgáltatással, azonban reklamációját a kereskedő nem ismeri el. Ha a fogyasztó és a kereskedő/szolgáltató között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül, egyszerűen, gyorsan és eredményesen kívánja rendezni.

Ne bosszankodjon, ha hibás a vásárolt áru, vagy nem elégedett az igénybe vett szolgáltatás minőségével és jogosnak vélt kifogását a termék vagy szolgáltatás értékesítője elutasította! Forduljon a békéltető testülethez! Vitarendezés egyszerűen, díjmentesen.

Melyik békéltető testülethez forduljon?

A Fejér vármegyei lakosok (vagy Fejér vármegyei tartózkodási hellyel rendelkezők) panaszbejelentéseiket a Fejér Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Fejér Vármegyei Békéltető Testületnél tehetik meg (8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6., Gazdaság Háza, Telefonos és személyes ügyfélfogadás: hétfő-kedd-szerda: 13,00-15,00; telefon: 22-510-310.).